torsdag den 6. december 2012

Pakkeposten.

Der er ikke noget så godt, som når pakkeposten kommer med nyt garn. I dette tilfælde er det en sæk garn fra Kauni, som blandt andet indeholder noget EZ, som jeg har manglet i lang tid for at kunne strikke et sjal færdigt.

There is nothing like new yarn in the mail. In this case it is a bag of yarn from Kauni, which includes some EZ I have missed for long time for finishing a shawl.







Mønsteret er inspireret af sten på stranden, hvor jeg ind imellem har lavet et "regndråbe" motiv.

The pattern is inspired by stones on the beach, among which I have placed a "raindrop" motif.

4 kommentarer:

Lis sagde ...

Hvor er det et smukt mønster du har lavet af stranden.

Kh. Lis

Ann sagde ...

Whau!
Sikke et smukt mønster!

Benedicte sagde ...

Du er da kommet et godt stykke siden strikkefestivalen og det ser sørme godt ud. Jeg glæder mig til der færdige resultat. Mit muslingesjal går meget langsomt, der kommer hele tiden 'noget' i vejen der først skal være færdigt, så det er blevet mit hyggeprojekt til de stjålne øjeblikke :-)

LauraRose sagde ...

Every time I look at your blog, I am amazed. Once again, Amazing. Truly beautiful and it surely captures the sense of the beach and the sea. I was lucky to visit Copenhagen last summer and we bicycled on the amazingly bicycle friendly roads out to the beach and looked across at Malmo. This recalls that to mind. Thank you for making the world lovlier and cozier all the time. And thank you so so much for taking the time to translate into English. I wish I could read the comments! Something about a sea monster?!